Rzecznik praw pracownika
Rzecznik praw pracownika
Funkcja rzecznika praw pracownika została powołana przez Zarząd Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia w styczniu 2015 r. Jej intencją jest dbałość o jak najwyższe standardy jakości obsługi pracowników w agencjach zrzeszonych w SAZ.
Zadania rzecznika:
- rozpatrywanie skarg pracowniczych
- mediacje pomiędzy pracownikiem a agencją zatrudnienia w celu osiągnięcia porozumienia
- rudzielanie informacji/porad dot. prawa pracy
Rzecznik praw pracowniczych podejmuje działania zmierzające do rozstrzygnięcia skarg pracowniczych składanych na piśmie w ciągu 14 dni od daty otrzymania. Ma prawo wnioskować o dodatkowe wyjaśnienia oraz dokumenty w celu rzetelnego rozpatrzenia skargi, które wydłużają czas rozpatrzenia o kolejne 14 dni.
Rzecznik udziela wsparcia wyłącznie pracownikom zatrudnionym w agencjach zrzeszonych w SAZ bez względu na formę zatrudnienia.
Prosimy o kontakt pod adresem email: biuro@saz.org.pl