Regulamin Sekcji Agencji Pracy Tymczasowej
Kraków, 14 czerwca 2012
1. Członkiem sekcji może zostać tylko Agencja zrzeszona w Stowarzyszeniu Agencji Zatrudnienia2. Warunkiem przyjęcia do Sekcji jest minimum 3 letnia obecność na rynku, bądź poparcie co najmniej 2 Członków Sekcji APT
3. Sekcję prowadzi Kierownictwo Sekcji złożone z Przewodniczącego, Wiceprzewodniczącego i Sekretarza.
4. Kierownictwo sekcji (z wyłączeniem Przewodniczącego) jest powoływane i odwoływane przez członków sekcji zwykłą większością głosów
5. Spotkania sekcji odbywają się przynajmniej jeden raz na 2 miesiące
6. Spotkania sekcji zwołuje i prowadzi Przewodniczący Sekcji, pod jego nieobecność, Zastępca
7. Opłata członkowska w Sekcji wynosi 1000 zł/pół roku
8. Brak uiszczenia składki członkowskiej skutkuje usunięciem z listy Członków Sekcji APT
9. Sekcja zatrudnia koordynatora sekcji
10. Sekcja może prowadzić swoją podstronę internetową w ramach strony SAZ