Delegowanie pracowników wobec zmian regulacji prawnych oraz zaostrzenia przepisów
Program konferencji obejmuje m.in. następujące zagadnienia:
- zmiany dyrektywy 96/71/WE dotyczącej delegowania pracowników w ramach świadczenia usług, w tym aktualny stan procedury wprowadzania zmian do projektu Komisji Europejskiej z dnia 8 marca 2016 r;
- propozycja Komisji Europejskiej dotycząca zmiany Rozporządzenia (WE) Nr 883/2004 o Koordynacji Systemów zabezpieczenia Społecznego i Rozporządzenia (WE) Nr 987/2009;
- transgraniczne użyczanie pracowników;
- współpraca Państwowej Inspekcji Pracy z instytucjami zagranicznymi w ramach egzekucji kar pieniężnych i grzywien administracyjnych nałożonych w innych państwach członkowskich UE.
Referaty zostaną przedstawione przez prelegentów będących wysokiej klasy specjalistami o wieloletnim doświadczeniu w prezentowanej dziedzinie:
W konferencji wezmą udział, m. in.
- przedstawiciele Parlamentu Europejskiego,
- przedstawiciele Komisji Europejskiej
- przedstawiciele organów kontrolnych oraz instytucji zabezpieczenia społecznego z Niemiec i Polski,
- prawnicy praktycy z Polski, Niemiec, Belgii i Francji specjalizujący się w kwestiach transgranicznego świadczenia usług.
Szczegóły dostępne na stronie Polskiej Izby Gospodarczej w Niemczech
Zapraszamy do zapoznania się z programem
Program_-_PL_2.pdf