SyKOF HR przeznaczony jest dla średnich i dużych firm, instytucji oraz Agencji Pracy Tymczasowej.
Niezmiernie miło nam poinformować, że partnerem kongresu jest SYKOF HR! Uczestnicy naszego kongresu będą mieli możliwość poznania bliżej ich wyjątkowych narzędzi biznesowych.
SyKOF HR to polski zaawansowany technologicznie system kadrowo-płacowy, który wykorzystuje najnowsze rozwiązania informatyczne bazując na 30-letnim doświadczeniu w tworzeniu i wdrażaniu oprogramowania dla firm. SyKOF HR przeznaczony jest dla średnich i dużych firm, instytucji oraz Agencji Pracy Tymczasowej.
W pełnym zakresie wspomaga pracę działów HR i daje wiele możliwości.
Moduły kadrowo-płacowe wspierają użytkownika we wszystkich procesach HR od rekrutacji, kwestii kadrowych i dokumentacyjnych, poprzez ewidencję czasu pracy, aż po naliczenie list płac, deklaracje ZUS oraz informacje podatkowe PIT-11.
Poza podstawowymi obszarami SyKOF HR kompleksowo obsługuje również bardziej wymagające tematy np. tworzenie korekt list płac do okresów poprzednich, prowadzenie rozliczeń pracowników oddelegowanych, pracowników agencji pracy tymczasowych, niepełnosprawnych, naukowych i innych.
Obsługa zdalnego podpisywania dokumentów, prowadzenie e-akt czy elektroniczna rejestracja czasu pracy w jednym systemie pozwalają wyeliminować dokumentację papierową.
Wdrożenie portalu pracownika pozwala na samodzielne składanie przez pracowników wniosków urlopowych oraz szybki dostęp do dokumentów z dowolnego miejsca.
Szczególny nacisk kładziemy na wysoką funkcjonalność, niezawodność i bezpieczeństwo danych oraz prostą, intuicyjną obsługę.
Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej www.sykofhr.pl i odwiedzenia stoiska firmy SYKOM podczas kongresu.