JAK ZBUDOWAĆ SILNĄ MARKĘ REKRUTERA I MARKĘ PRACODAWCY? Już 27 października 2015 odbędzie się 3rd International Recruitment Congress 2015.
Czy na Snapchacie można prowadzić działania employer brandingowe? Jak za pomocą Facebooka budować markę rekrutera i pracodawcy, żeby osiągać wymierne rezultaty? Z jakich technik sprzedażowych korzystać aby zdobyć klientów i nawiązać długotrwałe relacje z kandydatami? Jaki kierunek rozwoju firm rekrutacyjnych wybrać, żeby skutecznie działać na europejskim rynku? O tym i nie tylko będzie można porozmawiać na organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia, corocznym kongresie 3rd International Recruitment Congress 2015, skierowanym do branży zatrudnienia i HR.
Wśród prelegentów branżowego wydarzenia nie zabraknie polskich i międzynarodowych ekspertów takich jak Steve Othen z Recruitment and Employment Confederation (REC), Andy Preston, międzynarodowy trener sprzedaży i Piotr Chmielewski, założyciel agencji Social Media Now. W kongresie organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia wezmą udział właściciele polskich firm rekrutacyjnych, managerowie HR i przedstawiciele międzynarodowych organizacji zrzeszających agencje zatrudnienia. Wydarzenie odbędzie się we wtorek, 27 października 2015 w budynku Focus w Warszawie.
„Na coraz trudniejszym rynku pracownika, rekruterzy muszą zadbać nie tylko o swój wizerunek, ale również o markę swojej agencji czy pracodawcy. Misją Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia jest edukacja branży dlatego i w tym roku podczas kongresu nie zabraknie międzynarodowych i polskich prelegentów oraz wysokiej klasy wykładów, które przybliżą nam tematykę budowania własnej marki. 3rd International Recruitment Congress 2015 to również wydarzenie pełne sesji case studies, które pomogą rozwinąć kompetencje i umiejętności każdego rekrutera” mówi Jarosław Adamkiewicz, Prezes SAZ.
Kongres rozpocznie prezentacja Artura Skiby, Wiceprezesa Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia i Prezesa Antal International, na temat aktualnych trendów rynku pracy i wyzwań przed którymi stoi branża.
Andy Preston, międzynarodowy trener i praktyk sprzedaży, zaprezentuje metody skutecznego zwiększania sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów, a także zwiększania ich lojalności.
Piotr Chmielewski z agencji Social Media Now w praktycznym wystąpieniu przybliży temat budowania marki pracodawcy z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi, jakimi są social media. W szczególności skupi się na wykorzystaniu Facebooka w procesie rekrutacji pracowników oraz zasadach działań płatnych i bezpłatnych kampanii reklamowych w oparciu o doświadczenia agencji Social Media Now. Martyna Tarnawska, Social Media Consultant z agencji Socjomania, opowie o alternatywnych sposobach dotarcia do kandydatów z pokolenia Y, dzięki wykorzystaniu coraz popularniejszych dzisiaj serwisów Snapchat i Instagram.
Czekający nas 3rd International Recruitment Congres 2015 to przede wszystkim nowoczesne, skuteczne rozwiązania problemów pracodawców i rekruterów. To kompleksowe ukazanie dróg i metod, którymi można realizować skuteczny proces rekrutacji. Na kongresie zaprezentowane zostaną case study, dzięki którym uczestnicy będą mogli na konkretnych przykładach poznać efekty wdrożenia proponowanych rozwiązań.
Organizatorzy spodziewają się prawie dwustu uczestników, a wśród nich menedżerów największych i najbardziej rozpoznawalnych przedsiębiorstw i agencji zatrudnienia w Polsce, jak również osób odpowiedzialnych za rekrutację, HR i budowanie wizerunku pracodawców. Kongres to więc możliwość pozyskania bezcennych kontaktów biznesowych. Udział w kongresie pozwoli na osiągnięcie wyraźnej przewagi rynkowej, a także zdobycie wiedzy i umiejętności, które zaowocują stworzeniem spójnego i przyjaznego kandydatom wizerunku. Podczas kongresu będzie można również zapoznać się z ofertami firm, których produkty i usługi wspomagają proces rekrutacji oraz budowania relacji z kandydatami i klientami.
Więcej informacji o kongresie znajduje się na oficjalnej stronie: http://kongres.saz.org.pl/pl/